مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-26اقتصادي

بندر نخیلو در بندرلنگه از میدان های نفتی لاوان پشتیبانی می کند


معاون مهندسی و عمران بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر نخیلو در شهرستان بندرلنگه در قالب یک بندر پشتیبان برای لاوان و میدان های نفتی این جزیره پشتیبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید کمالی صبح چهارشنبه در بیست و پنجمین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل با دستورکار بررسی فرسایش و پیشروی آب دریا به سمت روستای نخیلو ناشی از ساخت بندر نخیلو افزود: انجام مطالعات، طراحی، دریافت مجوز ساخت و اجرای دیوار حفاظت ساحلی روستای نخیلو در دستورکار شرکت نفت فلات قاره ایران قرار گرفت.

وی، لزوم دریافت مجوز بهره برداری بندر نخیلو را در راستای اجرای قوانین موجود را یادآورشد و ادامه داد: این بندر از میادین نفتی جزیره لاوان پشتیبانی می کند.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآورشد: طرح مطالعاتی برای ایجاد دیوار حفاظت ساحلی روستای نخیلو در کوتاه ترین زمان ممکن توسط شرکت نفت فلات قاره ایران تهیه و به همراه دیگر مدارک و مستندات به منظور ارائه در کمیته صدور مجوز سازه ها و تاسیسات دریایی باید در سامانه صدور مجوزها بارگذاری شود.

کمالی با اشاره به مشارکت سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه مسوولیت های اجتماعی و رونق معیشت ساحل نشینان به ویژه در روستاها بیان کرد: در حوزه رفت و آمد شناورها در این بندر نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر نخیلو در بندرلنگه از میدان های نفتی لاوان پشتیبانی می کند

بندر نخیلو در بندرلنگه از میدان های نفتی لاوان پشتیبانی می کند