مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-05اقتصادي

استاندار کرمان: پول های معادن کرمان برای کرمانی ها خرج شود


استاندار کرمان با تاکید دوباره بر اینکه پول های معادن ما باید در همین استان سرمایه گذاری شود، گفت: در استان کرمان یک هزار میلیارد تومان با استفاده از قانون جهش شرکت های دانش بنیان شکل می گیرد و شرکت ها دیگر نمی توانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز شنبه 14 مردادماه جاری در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با موضوع صنایع خلاق برگزار شد، اظهار داشت: در استان کرمان یک هزار میلیارد تومان با استفاده از قانون جهش شرکت های دانش بنیان شکل می گیرد که شرکت ها این ظرفیت را دارند و شرکت ها دیگر نمی توانند، معادن استان را خالی کنند و پول ها را ببرند بلکه این پول ها در استان سرمایه گذاری می شود.

شورای گفت و گوی کرمان اول شد رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اظهار کرد: در ارزیابی هایی که از فضای کسب و کار انجام می دهیم در این زمینه در استان کرمان رو به رشد هستیم.

سید مهدی طبیب زاده خاطرنشان کرد: رویه مدیریتی استان کرمان هم اکنون به سمت گوش دادن و توجه کردن به فعالان اقتصادی پیش می رود و رتبه کسب و کارمان هر فصل بهتر می شود.

وی یک خبر خوب هم داد و گفت: شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان در ارزیابی وزارت کشور و اتاق ایران در سال 1401 رتبه اول را به دست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: پول های معادن کرمان برای کرمانی ها خرج شود

استاندار کرمان: پول های معادن کرمان برای کرمانی ها خرج شود