مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-02سياسي

رییس کل دادگستری البرز: انتقال زندان رجایی شهر به خارج از استان در حال انجام است


فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز به تشریح دستاورد های سفر اوایل سال جاری رییس قوه قضاییه به استان پرداخت و بیان کرد: این سفر دستاورد های بسیار مهمی در جذب منابع انسانی برای رفع کمبود نیرو و منابع مالی برای توسعه زیرساخت های دادگستری کل استان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز و به نقل تقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، رییس کل دادگستری استان البرز در تشریح اقدامات دستگاه قضایی استان گفت که با اقدامات پیشیگرانه انجام شده مجموعا کاهش 27 درصدی طلاق در سال 1401 نسبت به سال 1400 ثبت شد.

حسین فاضلی هریکندی با تبیین ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضایی گفت: وی به عنوان سیاستمدار و فقیه انقلابی، نقش مهمی در تدوین قانون اساسی داشت؛ هنر مهم شهید بهشتی این بود که توانست جمهوریت و اسلامیت را در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کنار هم بنشاند.

رییس کل دادگستری استان البرز در ادامه با تشریح سیر شکل گیری و تحول قوه قضاییه، گفت: امروز که در دوره تحول و تعالی هستیم قوه قضاییه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اژه ای گام های عملی در مسیر تحقق اهداف عالیه دستگاه قضایی برداشته است.

ایجاد یا حفظ اشتغال برای 5هزار و 500 نفر وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دادگستری کل استان البرز اشاره کرد و گفت: پیگیری برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری البرز: انتقال زندان رجایی شهر به خارج از استان در حال انجام است

رییس کل دادگستری البرز: انتقال زندان رجایی شهر به خارج از استان در حال انجام است