مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-06اقتصادي

هیچ برنامه ای برای احیای کفش گنجه رودبار پیش بینی نشده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با انتقاد از وقت کُشی بهره بردار معدن سنگرود، گفت: هیچ برنامه ای برای احیای کفش گنجه رودبار پیش بینی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیمور پورحیدری عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران گیلان، با گرامیداشت 17 مرداد و روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران تلاشگران و سنگربانان جبهه اطلاع رسانی هستند که در راستای حمایت از تولید و صنعت قلم می زنند.

رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه کارگروه رفع موانع تولید در استان به عنوان کارگروه اثرگذار و فعال تبدیل شده است، اضافه کرد: گیلان در احیای شرکت های راکد و معادن کوچک مقیاس جزو 5 استان کشور برتر شده است.

فعالیت 171 شرکت های دانش بنیان در گیلان پورحیدری با اشاره به فعالیت 171 شرکت های دانش بنیان در گیلان بیان کرد: با بکارگیری ظرفیت دانشگاه ها و پیوند صنعت و آموزش این تعداد به 370 واحد تولیدی دانش بنیان رسیده است.

وی با اشاره به افزایش تراز تجاری و اقتصادی گیلان، افزود: سهم صادرات و تجارت گیلان با همسایگان و کشورهای خزر افزایش پیدا می کند.

رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به فعالیت 3 گمرک فعال در استان اضافه کرد: در گیلان 100 برند صادراتی وجود دارد و بالغ بر 750 میلیون دلار در یک سال اخیر صادرات داشته اند هر چند میزان صادرات واقعی گیلان بسیار بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ برنامه ای برای احیای کفش گنجه رودبار پیش بینی نشده است

هیچ برنامه ای برای احیای کفش گنجه رودبار پیش بینی نشده است