مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-09سياسي

میزبانی از خبرنگاران و اهالی رسانه در سینماهای استان کردستان


حوزه هنری استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار روزهای 19 و 20 مرداد میزبان خبرنگاران کردستانی در سینماهای استان خواهد بود.

- ایسنا/کردستان حوزه هنری استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار روزهای 19 و 20 مرداد میزبان خبرنگاران کردستانی در سینماهای استان خواهد بود.

سرپرست حوزه هنری کردستان با اشاره به نقش و جایگاه بسیار مهم خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری گفت: خبرنگاری نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم، پاسخگو کردن صاحبان قدرت و تقویت عدالت کارآمد دارد.

افشین آزادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تلاش های خبرنگاران به کشف حقیقت کمک می کند و بستری برای صداهای متنوع فراهم کرده و در نهایت سبب ایجاد جامعه ای آگاه تر و متعهدتر می شود.

آزادی ادامه داد: خبرنگار در کنار گسترش شفافیت، به دیگران کمک و اجازه می دهد تا آگاه شوند و با این آگاهی به گسترش مسئولیت پذیری تمام آحاد جامعه بپردازد.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان تصریح کرد: در میان انبوهی از وظایف خبرنگاران که باید بدون سوگیری خاص باشد تبدیل شدن به صدای بی صدایانی که در جامعه با مشکل مواجه هستند بسیار پراهمیت است.

وی در این زمینه ادامه داد: خبرنگار در کنار برجسته سازی خدمات ارائه شده در جامعه از طرف دولت ها و به تصویر درآوردن رویدادهای موفق و شادی آفرین در جامعه رسالت به تصویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از خبرنگاران و اهالی رسانه در سینماهای استان کردستان

میزبانی از خبرنگاران و اهالی رسانه در سینماهای استان کردستان