مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-16اقتصادي

زمان قطعی برق، پایداری آب محمودآباد از کنترل خارج می شود


رییس اداره آب و فاضلاب محمودآباد اظهار کرد : زمان قطعی برق پایداری آب از کنترل خارج می شود و برگشت به وضعیت عادی زمان زیادی می خواهد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره آب و فاضلاب محمودآباد اظهار کرد : زمان قطعی برق پایداری آب از کنترل خارج می شود و برگشت به وضعیت عادی زمان زیادی می خواهد.

عبدالهاشم رضاپور امروز25 مرداد ماه در جلسه بررسی آخرین وضعیت خدمات به شهروندان در دفتر شورای اسلامی شهر محمودآباد گفت: با توجه به افزایش دمای هوا، اگر قطعی برق را نداشتیم اکنون باید حداکثر ظرفیت در مدار قرار می گرفت تا آب شرب مردم قطع نشود.

وی افزود : اگر طرح گالشپل را شهرداری، شورای اسلامی شهر و فرمانداری محمودآباد حمایت نمی کردند در این وضعیت قطعی برق نمی توانستیم شرایط را پایدار نگه داریم.

رضاپورتصریح کرد : 65 لیتر در ثانیه اصلاح خط انتقال و بازسازی چاه گالشپل به ظرفیت ما اضافه کرد و 160 لیتر در ثانیه ورودی مخزن بود که اکنون به 225 لیتر در ثانیه رسیده است.

رییس اداره آب و فاضلاب محمودآباد با اشاره به اینکه امسال قطعی برق به این مسئله دامن زد، اظهارکرد: زمان قطعی برق پایداری آب از کنترل خارج می شود و برگشت به وضعیت عادی زمان زیادی می خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان قطعی برق، پایداری آب محمودآباد از کنترل خارج می شود

زمان قطعی برق، پایداری آب محمودآباد از کنترل خارج می شود