مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-01اقتصادي

نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون 60 میلیون مگاوات برق تولید کرده است


رییس شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر گفت: از سال 1390 تاکنون نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون 60 میلیون مگاوات برق تولید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا بنا زاده ظهر سه شنبه در نشت با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: با این میزان تولید برق موجب صرفه جویی 90 میلیون بشکه نفت شده است و از انتشار بیش از 50 میلیون تن گاز آلاینده شده است.

وی با اشاره به تولید برق در نیروگاه اتمی بوشهر از سال 1390 تاکنون اظهار داشت: این نیروگاه تاکنون 60 میلیون مگاوات برق تولید کرده است که در سال جاری تاکنون حدود 1.

6 دهم میلیون مگاوات ساعت برق تولیدیمان بوده است.

رییس شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر اضافه کرد: واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر نیز پیشرفت خوبی نسبت به برنامه زمان بندی داشته اند که هر کدام دارای ظرفیت هزار و 57 مگاوات برق را دارند.

بنا زاده اضافه کرد: با به نتیجه رسیدن واحد آب شیرین کن 70 هزار مترمکعب آب شیرین در منطقه تولید و با بهره برداری از این پروژه و توسعه این طرح، استان بوشهر نه تنها وارد کننده آب نخواهد بود بلکه منبعی برای رساندن آب به مناطق اطراف نیز فراهم می شود.

رییس شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر با بیان اینکه برنامه منسجمی در خصوص آب شیرین کن 70 هزار مترمکعبی نیروگاه بوشهر تنظیم شده است اظهار داشت: با مدیریت سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون 60 میلیون مگاوات برق تولید کرده است

نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون 60 میلیون مگاوات برق تولید کرده است