مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-21بين الملل

نیروهای پشتیبانی سریع: نبرد رو به اتمام است/ هشت کشته در خارطوم


در حالی که در پی تداوم درگیری های داخلی در سودان هشت نفر کشته و شماری زخمی شدند، نیروهای پشتیبانی سریع از نزدیک بودن اتمام درگیری ها در این کشور به نفع خود خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، یگان های توپخانه سنگین ارتش سودان مستقر در پایگاه عملیاتی کرری در شمال منطقه ام درمان، صبح امروز دوشنبه نقاط استقرار نیروهای پشتیبانی سریع را در تعدادی از مناطق این شهر هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش منابع محلی سودان، آسمان خارطوم شاهد پرواز هواپیمای شناسایی ارتش این کشور بود و در نتیجه ادامه نبردها با نیروهای پشتیبانی سریع در اطراف مقر لشکر زرهی و منطقه نظامی الشجره ، صدای آتش سنگین توپخانه و تیراندازی متوالی شنیده شد.

این در حالی است که ارتش سودان در بیانیه ای اعلام کرد که در نتیجه بمباران نیروهای پشتیبانی سریع در مناطق سلامه در خارطوم و کرری در ام درمان، هشت نفر از جمله دو زن کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

ارتش در رابطه با نبردها در منطقه نظامی الشجره نیز اعلام کرد که نیروهایش توانستند تلاش شکست خورده نیروهای پشتیبانی سریع را برای حمله به لشکر زرهی و انبار مهمات دفع کنند.

به گفته ارتش سودان، در نبردهای منطقه الشجره، صدها نفر از نیروهای پشتیبانی سریع کشته یا مجروح شدند و علاوه بر انهدام پنج خودروی زرهی، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای پشتیبانی سریع: نبرد رو به اتمام است/ هشت کشته در خارطوم

نیروهای پشتیبانی سریع: نبرد رو به اتمام است/ هشت کشته در خارطوم