مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:502023-07-25سياسي

جزییات رویداد نهایی نخستین ایده بازار مادر و کودک


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:آموزش خانواده برای رسیدن به یک خانواده تراز با بکارگیری سبک ایرانی اسلامی حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: حمایت از صنایع خلاق برای ما بسیار مهم است ما در کلان رویدادی که چند روز پیش افتتاح کردیم که یک سال با رویکردهای مختلف و با توجه به بوم استان ها برگزار می شود، نیز می توانیم خدمت عزیزان باشیم و نیروهای بیشتری را شناسایی و مورد حمایت قرار دهیم وی افزود: از نیروها، توانمندی ها و استارت اپ ها و دانش بنیان هایی که می توانند کمک کنند برای این رویداد کمک خواهیم گرفت و مسیر بلندی را در پیش داریم که نیاز داریم در این مسیر همراه ما باشید.

خزعلی گفت: در 9 گروه ایده ها باید شناسایی و در مسیر اجرا قرار گیرند در بحث خانواده و تربیت، خانواده و مهارت های زندگی، خانواده و اوقات فراغت، خانواده و محیط زیست نوع تعاملی که خانواده با محیط زیست می تواند داشته باشند و کاری که در این مسیر هم دولت باید انجام دهد هم خانواده ها، آموزش خانواده برای رسیدن به یک خانواده تراز با بکارگیری سبک ایرانی اسلامی است.

وی بیان داشت: ان شاءالله در جشنواره ای که سال آینده خواهیم داشت اول در سطح محلی خواهد بود و بعد ملی و منطقه ای و امیدوارم سال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رویداد نهایی نخستین ایده بازار مادر و کودک

جزییات رویداد نهایی نخستین ایده بازار مادر و کودک