مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-12بين الملل

گزارش سازمان ملل از برنامه های اتمی کره شمالی در سال 2023


بر اساس گزارش منتشر نشده سازمان ملل که به نظر رویترز رسیده، کره شمالی به توسعه تسلیحات اتمی و تولید مواد شکافت پذیر هسته ای در سال جاری میلادی اهتمام ورزیده و تحریم های سازمان ملل را با هدف توقف تامین ملی برنامه های موشکی و اتمی دور زده است.

- بر اساس گزارش منتشر نشده سازمان ملل که به نظر رویترز رسیده، کره شمالی به توسعه تسلیحات اتمی و تولید مواد شکافت پذیر هسته ای در سال جاری میلادی اهتمام ورزیده و تحریم های سازمان ملل را با هدف توقف تامین ملی برنامه های موشکی و اتمی دور زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ناظران مستقل تحریم در گزارشی برای کمیته شورای امنیت سازمان ملل نوشتند: پس از سرقت بزرگ سایبری در سال 2022 به ارزش 1.

7 میلیارد دلار، گزارش شد هکرهای کره شمالی به صورت موفقیت آمیزی رمزارزهای سایبری و دیگر منابع تبادلات مالی در سراسر جهان را هدف قرار داده اند.

این ناظران در گزارش خود به شورای امنیت سازمان ملل که دو بار در سال انجام می شود، پیشتر نیز پیونگ یانگ را به استفاده از حملات سایبری برای کمک به تامین ملی برنامه های موشکی و اتمی این کشور متهم کرده بودند.

پیونگ یانگ اما تمامی اتهامات درباره اقدامات هکری و حملات سایبری را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش سازمان ملل از برنامه های اتمی کره شمالی در سال 2023

گزارش سازمان ملل از برنامه های اتمی کره شمالی در سال 2023