مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-01سياسي

رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی در استان سمنان آغاز شد


جانشین سپاه استان سمنان از آغاز رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی سه در استان خبر داد و گفت: این رزمایش به صورت مشترک در استان آغاز و 10 روز ادامه خواهد داشت.

- سردار منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی سه در استان سمنان امروز سه شنبه به صورت سراسری آغاز می شود، ابراز کرد: این رزمایش به مدت ده روز با حضور گروه های جهادی در استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری صبحگاه مشترک این رزمایش همزمان با صبح امروز در اقصی نقاط استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: این رزمایش در مناطق محروم استان برگزار و چند حوزه فعالیتی دارد که از جمله آنها می توان به تأمین و انتقال آب و همچنین عمران یاد کرد.

ارائه خدمت به نقاط محروم جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه آبرسانی، لایروبی قنات ها و عملیات عمرانی برای بهبود آبرسانی به روستاها از جمله بخش های این رزمایش است، بیان داشت: ساخت و تجهیز و تعمیر خانه بهداشت و مدارس همچنین توسعه کارگاه های کوچک اشتغال زا از جمله دیگر بخش های این رزمایش ده روزه است.

شوقانی توزیع بسته معیشتی و خدمت رسانی مومنانه را از دیگر موضوعات این رزمایش دانست و تاکید کرد: این رزمایش شامل کاروان پزشکی و بهداشتی و درمانی به خصوص دندان پزشکی، دامپزشکی شامل سمپاشی، واکسیناسیون و… نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی در استان سمنان آغاز شد

رزمایش بزرگ جهاد گران فاطمی در استان سمنان آغاز شد