مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-06ورزشي

رقابت 7000 دانش آموز در مسابقات ورزشی


رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی گفت: 7 هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی تا متوسطه دوم در مسابقات ورزشی دانش آموزی حضور دارند.

- حسین بابویی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این مسابقات در رشته های مختلف و در پنج شهر کشور در حال برگزاری است تا از فرصت تعطیلات فصل تابستان برای رقابت دانش آموزان بهره بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: 5 شهر اردبیل، تبریز، سنندج، کرمان و یاسوج در رشته های مختلف میزبان این مسابقات هستند که در مقطع ابتدایی مسابقات فوتسال و والیبال اعم از پسران و دختران به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

بابویی ادامه داد: مقطع اول متوسطه نیز در سایر استان ها به صورت رقابتی در حال انجام است تا تیم های برتر معرفی شده و از نفرات آن تجلیل شود.

رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی تصریح کرد: مسابقات ورزشی دانش آموزان دوره دوم متوسطه نیز دهه فجر سال گذشته برگزار و از تیم های منتخب تجلیل شد.

بابویی افزود: مسابقات ورزشی مقطع ابتدایی به صورت جشنواره برگزار می شود تا دانش آموزان در کنار هم در این ایام روزهای خوب و خوشی را سپری کرده و شرایط زندگی دور از منزل و خانواده را برای اولین بار تجربه کنند.

وی گفت: در این مسابقات اصلی ترین محور کار استعدادیابی دانش آموزان است که با همکاری فدراسیون های ورزشی و متخصصان حوزه آموزش و پرورش استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 7000 دانش آموز در مسابقات ورزشی

رقابت 7000 دانش آموز در مسابقات ورزشی