مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-01سياسي

خدمات دهی به زائران اربعین در استان بوشهر افزایش می یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: خدمات دهی به زائران اربعین در استان بوشهر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرط لازم برای شروع عملیات سفر و دریافت خدمات برای زائرین مراسم اربعین امسال ثبت نام زائران در سامانه سماح است، اظهار داشت: همچنین بیمه زائران و تهیه گذرنامه زیارتی پس از ثبت نام در سامانه سماح انجام می شود که طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین کشور، هزینه بیمه برای هر زایر در سفر اربعین امسال 35 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه خدمات دهی به زائرین مراسم اربعین امسال بین 40 تا 70 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در راستای تأمین ارز زیارتی، بانک مرکزی میزان و شیوه ارائه ارز به زائران را اعلام خواهد کرد اما شرط دریافت آن ثبت نام زائران در سامانه سماح خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: امسال برای افزایش خدمات دهی بهتر، موکب داران می توانند از 20 محرم برای استقرار اقدام کنند.

پورات با اشاره به شعار اربعین امسال گفت: امسال توسط ستاد مرکزی اربعین شعار این آیین جهانی با عنوان حیاتنا الحسین نام گذاری شده که این شعار بر اساس روح نهضت رهایی بخش عاشورا و مکتب حسینی تجلی صحنه مهرورزی و مبارزه با ظلم و ستم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی به زائران اربعین در استان بوشهر افزایش می یابد

خدمات دهی به زائران اربعین در استان بوشهر افزایش می یابد