مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-01اجتماعي

رنج خراسان رضوی از توزیع ناعادلانه جاده های ایمن!


سهم ناچیز استان خراسان رضوی از آزادراه در کشور با وجود سفر میلیون ها زائر و مسافر و جمعیت 6 و نیم میلیون نفری نه زیبنده ساکنان استان و نه میهمانان و زائران امام هشتم است.

- مصطفی میرجانیان- فارس، مشهد؛ جاده های استان خراسان رضوی با جمعیت بیش از شش میلیونی این استان که مقصد سفر بسیاری از ایرانیان است، نه زیبنده ساکنان استان و نه میهمانان و زائران بارگاه رضوی است.

نقاط حادثه خیز متعدد که برخی به این محل ها با تعداد کشته ها و حوادث گوناگون، لقب جاده مرگ گرفته اند، کُندی پروژه های ساخت آزادراه، آمار تردد بالای خودروهای سنگین، ترافیک زائران در ایامی مانند تعطیلات نوروز، شهادت امام رضا (ع) و.

موجب شده طی سال های گذشته، توزیع ناعادلانه ای در احداث آزادراه در کشور را شاهد باشیم؛ موضوعی که گهگاه با افزایش سفرها و رخداد حوادث گوناگون مانند برخورد مرگبار اتوبوس مسافری با دو خودروی سواری در محور سبزوار به بردسکن در 22 تیرماه به تیتر رسانه ها بر می گردد و مردم این استان از نابرابری در برخورداری از جاده های ایمن و آزادراه گلایه دارند.

سکانس اول گزارش؛ شکواییه ای که طی 2 روز توسط 10 هزار نفر امضا شد   جاده های خراسان با تعداد کشته های فراوان در تصادف ها و حوادث اخیر، آن قدر گلایه های زیادی را به دنبال داشته است که درخواست یکی از مخاطبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج خراسان رضوی از توزیع ناعادلانه جاده های ایمن!

رنج خراسان رضوی از توزیع ناعادلانه جاده های ایمن!