مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-31فرهنگي

کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید تئاتر در سنندج برگزار می شود


مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی مبتنی برتولید با حضور اساتید توانمند کشوری به مدت 5 روز در سنندج خبر داد.

- ایسنا/کردستان مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی مبتنی برتولید با حضور اساتید توانمند کشوری به مدت 5 روز در سنندج خبر داد.

شهرام میرزایی در گفت وگویی خبری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری و ارتقای سطح هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی با حضور اساتید توانمند حوزه هنرهای نمایشی کارگاهی 5 روزه با محوریت بازیگری و کارگردانی از 11 تا 15 مرداد ماه 1402 در سنندج برگزار می شود.

وی درخصوص اساتید این دوره گفت: آقایان رضا عرفانی که فیلمبرداری، کارگردانی، نویسندگی و بازیگری تئاتر و سینما را در کارنامه خود دارد به همراه داود بنی اردلان کارگردان، نویسنده و طراح تئاتر که دانش آموخته کارشناسی ادبیات نمایشی و دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش است و کیانوش ایازی کارگردان، بازیگر، نویسنده، کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش هدایت این دوره 5 روزه مبتنی بر تولید را برعهده دارند.

میرزایی با اعلام رایگان بودن حضور در این دوره عنوان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور در کلاس ها می توانند به دو صورت حضوری و مجازی آمادگی خود را اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید تئاتر در سنندج برگزار می شود

کارگاه آموزشی مبتنی بر تولید تئاتر در سنندج برگزار می شود