مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-08حوادث

رفع خاموشی ها و ایجاد پایداری در شبکه های برق جنوب استان کرمان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان با اشاره به آسیب طوفان دیروز به شبکه برق در جنوب استان گفت: کار اصلاح و رفع آسیب های خطوط بلافاصله آغاز و در همان ساعات اولیه 70 مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز بتدریج و با برقدار شدن پست ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای کرمان با اشاره به آسیب طوفان دیروز به شبکه برق در جنوب استان گفت: کار اصلاح و رفع آسیب های خطوط بلافاصله آغاز و در همان ساعات اولیه 70 مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نیز بتدریج و با برقدار شدن پست ها تا قبل از ظهر امروز رفع شد.

مهندس محمدرضا حبیبی امروز 17 مردادماه در این رابطه اظهار کرد: به دلیل شرایط جوی نامناسب و طوفان شدیدی که عصر روز گذشته در برخی مناطق جنوب استان به وقوع پیوست، منجر به حادثه در خطوط ارتباطی انتقال و فوق توزیع پست های کهنوج، هلیل، سرتک و جازموریان شد و تعداد 9 دکل دچار آسیب و حادثه و همین امر موجب خاموشی در این مناطق شد.

وی گفت: بلافاصله جلسه هماهنگی و بررسی ابعاد حادثه توسط تیم بحران برق منطقه ای در محل مرکز دیسپاچینگ جنوبشرق برگزار و پس از اتخاذ تدابیر لازم گروه ها و تیم های عملیاتی حاضر در منطقه کار اصلاح و رفع آسیب های خطوط را آغاز و در همان ساعات اولیه 70 مگاوات خاموشی برطرف و باقیمانده خاموشی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خاموشی ها و ایجاد پایداری در شبکه های برق جنوب استان کرمان

رفع خاموشی ها و ایجاد پایداری در شبکه های برق جنوب استان کرمان