مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-25اقتصادي

استان قزوین بالاترین درخواست سرمایه گذاری در صنعت را دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین گفت: استان قزوین یکی از استان هایی است که بالاترین درخواست سرمایه گذاری داخلی در حوزه صنعت را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رحمانی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در شهرستان البرز اظهار کرد: استان قزوین با توجه به ظرفیت های موجود، یکی از استان هایی است که بالاترین جذب سرمایه خارجی و درخواست سرمایه گذاری داخلی در حوزه صنعت را به خود اختصاص داده و می بایست با برنامه ریزی مدون و آینده نگری مناسب، زیرساخت های لازم را جهت توسعه صنعتی فراهم کرد.

وی ضمن تأکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق در حوزه تولید افزود: هدایت صنایع جهت استفاده از اراضی موجود و ظرفیت های خالی در سطح استان و به ویژه شهر صنعتی البرز که ظرفیت های مطلوبی جهت سرمایه گذاری دارد، می تواند گام مؤثری در راستای نیل به اهداف توسعه اقتصادی در استان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین با بیان اینکه سیاست استان آینده نگری در حوزه مصرف انرژی است و باید به سمت به روز شدن صنعت حرکت کنیم، گفت: در همین راستا ضمن حمایت از وضع موجود به دلیل برخی از مشکلات، باید شرایط به روز شدن سیستم ها و ماشین آلات را در صنایع فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان قزوین بالاترین درخواست سرمایه گذاری در صنعت را دارد

استان قزوین بالاترین درخواست سرمایه گذاری در صنعت را دارد