مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-12بين الملل

برگزاری کنفرانس حمایت از مسجدالاقصی در عراق


«ائتلاف عراقی حمایت از مسجدالاقصی» اولین کنفرانس خود را در حمایت از مسجد مبارک الاقصی با حضور هیئتی از «کنفرانس مردمی فلسطینیان مقیم خارج» و کامل الدیلمی، - ائتلاف عراقی حمایت از مسجدالاقصی اولین کنفرانس خود را در حمایت از مسجد مبارک الاقصی با حضور هیئتی از کنفرانس مردمی فلسطینیان مقیم خارج و کامل الدیلمی، رییس دفتر ریاست جمهوری عراق برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شهاب، حسین الزبیدی، رییس ائتلاف عراقی حمایت از مسجد الاقصی، در سخنانی در این باره گفت: برگزاری این کنفرانس در شرایط استثنایی رخ داد که مهم ترین آن تشدید اقدامات تجاوزکارانه در قدس اشغالی و مسجد الاقصی و سالروز آتش زدن این مسجد مبارک در بیست و یکم اوت 1969 است.

وی گفت: این ائتلاف عراقی بخشی از ائتلاف جهانی حمایت از قدس و فلسطین است که متشکل از گروهی از جوانان، بخش های حقوقی و اتحادیه ای و ضد عادی سازی است که برای ارائه حمایت های لازم ار مساله فلسطین در زمینه ها و سطوح مختلف تلاش می کند و در کشورهایی مانند ترکیه، سودان، مالزی، اندونزی و غیره گسترش یافته است.

در همین حال، حسن الخالد، عضو مجمع عمومی کنفرانس مردمی فلسطینی های مقیم خارج گفت: برنامه این نشست شامل نمایشگاهی از صنایع دستی است که میراث فلسطین و آنچه را که مشخصه شهرهای فلسطینی است، با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس حمایت از مسجدالاقصی در عراق

برگزاری کنفرانس حمایت از مسجدالاقصی در عراق