مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-15اقتصادي

تکمیل پروژه سردهنه کشاورزی کپورچال در بندرانزلی


مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از تکمیل و آماده بهره برداری شدن پروژه سردهنه کشاورزی روستای کپورچال از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر انزلی خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از تکمیل و آماده بهره برداری شدن پروژه سردهنه کشاورزی روستای کپورچال از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر انزلی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، وحید خرمی با اعلام این خبر گفت: همه ساله جهت تامین آب زراعی اراضی شالیزاری منطقه به منظور تنظیم سطح آب زهکش کپورچال و بهره برداری از آن از طریق احداث بند خاکی این امر صورت می گرفت که در اثر بارندگی و وقوع سیلاب بند خاکی مذکور تخریب می شد و نیاز به بازسازی مجدد بود.

وی هدف از اجرای این پروژه را تامین آب زراعی مطمئن و دائمی از طریق اجرای سازه تنظیم سطح آب بر روی زهکش کپورچال به منظور تامین آب بیش از 150 هکتار از اراضی شالیزاری روستای کپورچال دانست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در خصوص عملیات انجام شده این پروژه نیز افزود: لایروبی و تقویت بازوهای کانال انحراف آب، احداث فونداسیون سازه تنظیم سطح آب از جنس بتن مسلح، آرماتوربندی و قالب بندی و بتن ریزی دیواره ها و سرریزهای سازه تنظیم سطح آب، ساخت و نصب پنج دستگاه دریچه کشویی مجهز به سیستم بالابر از نوع میله و گیربکس، خشکه چینی با سنگ لاشه در سواحل زه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه سردهنه کشاورزی کپورچال در بندرانزلی

تکمیل پروژه سردهنه کشاورزی کپورچال در بندرانزلی