مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-08سياسي

بررسی 10 پرونده در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از بررسی 10 پرونده در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل از بررسی 10 پرونده در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یحیی نجارقابل 17 مرداد گفت: با تشکیل جلسه کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان 10 پرونده در این جلسه بررسی شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: موضوع اصلی این جلسه نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بود و با توجه به تخلفات صورت گرفته از طرف برخی دفاتر، از جمله درمورد عدم تمدید پروانه فعالیت، مجوز سه دفتر به حالت تعلیق درآمد.

وی تاکید کرد: همچنین 2 دفتر خدمات مسافرتی که در حال تعلیق بودند با توجه به اصلاح ایرادات و دریافت پروانه بهره برداری رفع تعلیق شده و 2 درخواست تاسیس دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری نیز در این جلسه بررسی شد.

نجارقابل با اشاره به مسئولیت دفاتر در برگزاری تورهای طبیعت گردی و لزوم رعایت قوانین مربوطه، ادامه داد: رعایت مفاد آیین نامه نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای همه دفاتر دارای مجوز بند ب الزامی است و در صورت عدم رعایت این مفاد طبق قانون برخورد لازم انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 10 پرونده در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل

بررسی 10 پرونده در کمیته نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل