مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-27اجتماعي

دریادلان گناوه ای به سوگ سقای دشت کربلا نشستند


مراسم عزاداری و سوگواری تاسوعای حسینی با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار در نقاط مختلف شهرستان گناوه در شب و روز نهم محرم برگزار شد و این برنامه ها تداوم دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- عصمت اسماعیلی؛ همزمان با ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) و هم نوا با عرشیان و فرشیان، شهرستان گناوه غرق در عزا و ماتم سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش است و مردم این شهرستان در عزای، امام حسین (ع) و یاران باوفایش با برپایی مراسم عزاداری، سینه زنی و سخنرانی در مساجد، تکایا، حرم مطهر امامزاده و محله های مختلف این شهر به سوگ نشستند, عزاداران با بر تن کردن رخت عزا و سیاه پوش کردن سر درب مغازه ها، خانه ها و خیابان های شهر عزای امام سوم شیعیان و یارانش را برپا می کنند و شهر یکپارچه غرق در عزا و ماتم حسینی است.

مردم گناوه با حضور درحسینیه ها و اماکن مذهبی با سینه زنی، زنجیرزنی و برپایی آیین های ویژه عزاداری می کنند و شهر یک سر در ماتم ال الله غرق در عزا است.

عزاداری های مردم گناوه که از ابتدای محرم آغاز شده است در شب و روز تاسوعای حسینی با حضور پرشور عزاداران ادامه یافت و عزاداران در آیین های سوگواری تاسوعای حسینی و عزاداری سید و سالار حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادلان گناوه ای به سوگ سقای دشت کربلا نشستند

دریادلان گناوه ای به سوگ سقای دشت کربلا نشستند