مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:222023-08-13سياسي

امکان تحصیل زندانیان در رشته های دانشگاهی فراهم می شود


جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که در صورت فراهم بودن بسترهای لازم امکان تحصیل جامعه هدف سازمان زندان ها در رشته های دانشگاهی را برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان با حضور در جهاد دانشگاهی لرستان با سرپرست این واحد دیدار در خصوص زمینه های همکاری مشترک گفت وگو کرد.

فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در این دیدار با تأکید بر لزوم توجه ویژه به خانواده های زندانیان، گفت: خانواده های زندانیان که در نبود سرپرست با مشکلات زیادی روبرو می شوند، نیازمند حمایت هستند که در این راستا جهاد دانشگاهی لرستان می تواند با برگزاری دوره های مهارتی ازجمله دوره های آموزشی گلخانه های خانگی یا پرورش گیاهان دارویی در منزل در راستای بهبود وضعیت معیشت و کاهش مشکلات این خانواده ها کمک کند.

وی با اعلام آمادگی جهاددانشگاهی لرستان برای برگزاری دوره های آموزش مهارتی در راستای توانمند سازی زندانیان به عنوان یک امر عامه پسند، گفت: مهارت آموزی به عنوان یکی از راهکارهای ایجاد کسب و کار در توانمندسازی و اصلاح رفتار زندانیان پس از آزادی موثر است.

فرامرزیان با اشاره به فعالیت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با دارا بودن رشته های متنوع، خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی این آمادگی را دارد که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تحصیل زندانیان در رشته های دانشگاهی فراهم می شود

امکان تحصیل زندانیان در رشته های دانشگاهی فراهم می شود