مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-07سياسي

خبرنگاران حق طلبی همراه با وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهند


حق محوری و حق طلبی همراه با وجدان کاری باید سرلوحه کار خبرنگاران قرار بگیرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد عصر دوشنبه در دیدار با اصحاب رسانه شهرستان تویسرکان اظهار کرد: حفظ وحدت و انسجام مهمترین رکن در جامعه اسلامی است که باید مدنظر همه از مسئول تا غیر مسئول قرار بگیرد.

وی افزود: سرعت، دقت و صحت در کار از الزامات خبرنگاری بوده و همگرایی ها اگر با خبرها و اقبال عمومی همراه شود اثرگذار خواهد بود.

امام جمعه شهرستان تویسرکان بابیان اینکه اکنون در زمان نام نویسی کاندیدای نمایندگی به سر می بریم، گفت: مهم ترین رکن در جامعه وحدت است و باید سعی کنیم انسجام بین همدیگر را بیشتر نماییم و رغبت و اشتیاق حضور در انتخابات را بین مردم ایجاد نماییم.

حجت الاسلام حسینی مجد خاطرنشان کرد: همه باید مواظب باشیم با رفتن به سمت یک جناح و فرد خاص جو شهر را از تعادل خارج نکنیم.

وی با بیان اینکه امام جمعه باید همه جانبه برخورد کند و هدف خود را در راستای خدمت به مردم و نظام بگذارد و رسا و صریح خواسته های مردم را بیان کند، بیان کرد: همه باید در زمان ها و بحران های مختلف انسجام مردم و وحدت را مد نظر قرار دهیم و امید دادن به مردم از فرمایشات و تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران حق طلبی همراه با وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهند

خبرنگاران حق طلبی همراه با وجدان را سرلوحه کار خود قرار دهند