مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-12اجتماعي

مالچ پاشی طبیعی برای نخستین بار در خوزستان انجام می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای مدیریت کانون های گرد و غبار گفت: برای نخستین بار مالچ پاشی طبیعی در هفت کانون فوق بحرانی گرد و غبار خوزستان و یک استان دیگر انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران درباره وضعیت وقوع گرد و غبار در استان خوزستان اظهار کرد: فعلا نمی توان وضعیت گرد و غبار در ماه های آینده را پیش بینی کرد زیرا این مسئله به باد، باران، تامین حق آبه تالاب ها و عوامل دیگری بستگی دارد.

وی افزود: از طرف دیگر گاهی گرد و غبار با منشاء خارجی در خوزستان رخ می دهد که نمی توان وضعیت گرد و غبار ناشی از کانون های ریزگرد خارجی را به صورت قطعی برآورد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به برنامه ریزی برای مدیریت کانون های گرد و غبار بیان کرد: برای نخستین بار مالچ پاشی طبیعی در هفت کانون فوق بحرانی گرد و غبار خوزستان و یک استان دیگر انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فعلا این کار به صورت پایلوت در خوزستان و سیستان و بلوچستان اجرایی می شود که اکنون حل مشکلات اداری و مالی آن در حال انجام است.

تامین اعتبار آن انجام شده است و امیدواریم امسال این کار رقم زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالچ پاشی طبیعی برای نخستین بار در خوزستان انجام می شود

مالچ پاشی طبیعی برای نخستین بار در خوزستان انجام می شود