مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 15:002023-07-31ورزشي

استعفای دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و اعتراض به بی حرمتی ها


آشتیانی دبیر هیات فپتبال کهگیلویه و بویراحمد دلیل استعفای خود را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با همه ظرفیت ها و توانمندی ها تاکنون نتوانسته آنگونه که باید و شاید در عرصه ملی خودی نشان دهد.

فوتبال استان کهکیلویه و بویراحمد به نحوی استعداد و ظرفیت دارد که در یک مورد تیم فوتبال شهرداری یاسوج توانست در یک دوره کوتاه لقب غول کش فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد تیمی که در شهر یاسوج یقه تیم های بزرگی همچون ذوب آهن اصفهان مس کرمان همچنین استقلال تهران و تیم های بزرگ دیگری را گرفت.

اما با روی کار آمدن خداداد افشاریان به عنوان رییس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد هواداران و پیشکسوتان فوتبال در استان انتظار داشتند تا با وجود این پیشکسوت بین المللی داوری فوتبال ایران وضعیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد روز به روز بهتر شود.

در یک مورد اکنون و در دوره خداداد افشاریان تنها یک کمک داور در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت خواهد کرد در حالی که در سنوات گذشته این استان چندین و چند داور و کمک داور در لیگ برتر فوتبال ایران داشت.

اما وضعیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به جایی رسیده که عبدالحسین آشتیانی دبیر فدراسیون هیئت فوتبال این استان عطای کار را به لقایش بخشیده و از این سمت استعفا داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و اعتراض به بی حرمتی ها

استعفای دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و اعتراض به بی حرمتی ها