مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-15اجتماعي

بازداشت 14 نفر از عوامل آتش سوزی های مریوان


شریفی پور درباره آتش سوزی های اخیر مریوان بیان کرد: صعب العبور بودن مسیر، افزایش غیر متعارف دمای هوا و ضریب پوشش گیاهی باعث شد که پهنه این آتش سوزی ها گشترده تر و عرصه های طبیعی دچار خسارت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان گفت: با ورود دستگاه قضایی 14 نفر از عوامل آتش سوزی اخیر جنگل های مریوان بازداشت شدند.

 بهزاد شریفی پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران که در منابع طبیعی کردستان برگزار شد، با تبریک و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه اظهار داشت: از 165 میلیون هکتار وسعت گستره منابع طبیعی کشور، 35 میلیون هکتار یعنی 85 درصد عرصه منابع طبیعی است.

 وی گفت: از وسعت دو میلیون و 900 هکتاری استان کردستان، یک میلیون و 700 هزار هکتار معادل 62 درصد از پهنه استان را جنگل و عرصه های طبیعی تشکیل می دهد.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری بهینه از منابع طبیعی را رسالت و اولویت کاری این سازمان عنوان و  تصریح کرد: باید همگان امانتدار خوبی برای این میراث گرانبها باشیم.

 وی با اذعان به اینکه اکنون با آتش سوزی، تخریب، تصرف و دست اندازی بشریت به منابع طبیعی دست و پنجه نرم می کنیم، افزود: زمین خواران، زمین خواری را به عنوان کالایی لوکس قرار داده و به این حوزه تعرض کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 14 نفر از عوامل آتش سوزی های مریوان

بازداشت 14 نفر از عوامل آتش سوزی های مریوان