مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-29سياسي

تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در راستای تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تشریح وضعیت سیاسی، امنیتی و انتظامی استان بوشهر دیدار و نشستی را با وزیر کشور داشتیم.

وی اضافه کرد: برای آمادگی برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان بوشهر در جزیره خارگ، همایش آموزشی ویژه مسئولین آموزش انتخابات استانداری ها و هیئت های نظارت سراسر کشور برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین با تشکیل به موقع ستاد انتخابات استان و به منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اسفند ماه 1402 تعداد 5 جلسه ستاد انتخابات تاکنون تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین تعداد 10 نشست اختصاصی با معاونین فرماندار و بخشداران حوزه های انتخابیه چهار گانه استان تا اردیبهشت 1402 برگزار شده است.

پورات گفت: چالش های موجود در ارتباط با موضوع زیرساخت های ارتباطی شعب اخذ رأی در سراسر استان شناسایی شده و اقدامات لازم به منظور رفع مشکلات زیر ساختی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: برگزاری نشست های صمیمانه و هم اندیشی با تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان، دانشجویان، نخبگان، هیئات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر

تقویت وحدت و همگرایی اقوام و مذاهب در استان بوشهر