مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-12اقتصادي

50 هزار فرصت شغلی برای مددجویان مازندران ایجاد شده است


طی سه سال گذشته 50 هزار فرصت شغلی با سه هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان در استان ایجاد شده است.

- ساری- مدیرکل کمبته امداد مازندران گفت: طی سه سال گذشته 50 هزار فرصت شعلی با سه هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان در استان ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم معافی عصر شنبه در در اجلاس سراسری تجلیل از مشتریان قرض الحسنه اظهار داشت: از تمامی خیرانی که مشتری قرض الحسنه و مدیران عامل بانک های استان دعوت رسمی می کنم که از طرح های اشتغال کمیته امداد بازدید کنند تانتیجه خوب زحمات خود را ببینند.

وی افزود: در طول سه سال گذشته 50 هزار فرصت شغلی باتسهیلاتی بالغ بر سه هزار میلیارد تومان ایجاد شده است و امسال نیز هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 83 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: با وجود هزینه های بالای کمیته امداد، حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان گردش مالی کمیته امداد است که یک سوم این گردش مالی از طریق مشارکت های مردمی تأمین می شود.

معافی با اشاره به اینکه قرض الحسنه مانند انرژی هسته ای است که تا هزار سال باقی می ماند بیان داشت: با تسهیلات اشتغال سه هزار نفراز زنان سرپرست خانوار به خودکفایی رسیدند که امروز جز خیرین بزرگ ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار فرصت شغلی برای مددجویان مازندران ایجاد شده است

50 هزار فرصت شغلی برای مددجویان مازندران ایجاد شده است