مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-10اجتماعي

موفقیت در سند تحویل بنیادین مستلزم احیای نسخه مدرسه ای است


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: موفقیت در سند تحول بنیادین مستلزم احیای نسخه مدرسه ای و در نظر گرفتن تجربیات در این زمینه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی کاظمی صبح پنجشنبه در جلسه مدیران مدارس ارومیه اظهار کرد: پس از بازگشت به دوران پساکرونا زمینه سازی برای اجرایی شدن برنامه های مختلف تعلیم و تربیت دشوارتر از قبل بوده است.

وی با تاکید بر فعالیت کارگاهی و آزمایشگاهی، تصریح کرد: سند تحول بنیادین در مدرسه به دنبال تحقق مراتبی از حیات طیبه برای ذی نفعان خود است.

کاظمی بیان کرد: محتوای برنامه درسی، اولیا، منابع و زیرساخت ها و محیط پیرامونی اضلاع دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت هستند که زمینه ساز تحقق سند تحول بنیادین در این زمینه نقش دیده بانی مدیر مدارس است که با رصد سایر بخش ها راهبری مجموعه را برعهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: مدیر مدرسه با طراحی برنامه های خود و نظارت بر طرح درس های معلمان می تواند زمینه ساز ایجاد شرایط مطلوب یادگیری مؤثر و تغییر رفتار دانش آموز باشد.

کاظمی گفت: حداقل عدالتِ آموزشی، ایجاد دسترسی آموزشی و سطح مطلوب آن، دستیابی به کیفیت آموزشی ست و در این راستا بازماندگان از تحصیل نیازمند توجه ویژه با شناسایی مدیران مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در سند تحویل بنیادین مستلزم احیای نسخه مدرسه ای است

موفقیت در سند تحویل بنیادین مستلزم احیای نسخه مدرسه ای است