مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-03اقتصادي

خبری از سود و ثبت نام سهام عدالت نیست؛ فریب نخورید!


درحالی که اخبار رسمی مشخص شدن زمان واریز سود و ثبت نام جاماندگان سهام عدالت را تایید نمی کند، همچنان بازار فریب مشمولان و جاماندگان سهام عدالت داغ است و برخی کلاهبرداران با روش های مختلف سعی در فریب مردم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند سال گذشته با توجه به آزادسازی سهام عدالت، افزایش ارزش این سهام و همچنین افزایش قیمت سود آن، اخبار مربوط به سهام عدالت چه برای مشمولان و چه برای جاماندگان حائز اهمیت است.

در این میان و با وجود آنکه پرداخت سود سالانه سهام عدالت قاعده خاصی دارد و شناسایی و ثبت نام جاماندگان توسط مسئولان درحال پیگیری بوده و هنوز به نتیجه نرسیده است، بسیاری از افراد از طریق پیامک بیا پیام رسان های داخلی و خارجی سعی در فریب افراد دارند.

موضوعی که مسئولان بارها درمورد آن هشدار داده و  از مردم تقاضا کردند در این مورد هوشیار باشند.

در این راستا انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر این که برای ثبت نام سهام عدالت یا دریافت سود، شهروندان اقدام به نصب اپلیکیشن و یا نرم افزاری ویژه کنند، یکی از این راه های کلاهبرداری است.

  همچنین ارسال پیامک به شهروندان و درخواست از آنها برای مراجعه به سایت یا نصب نرم افزار و اپلیکیشن و یا کلیک بر روی لینک های آلوده از دیگر راه هایی است که کلاهبرداری از آنها با عنوان ثبت نام سهام عدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از سود و ثبت نام سهام عدالت نیست؛ فریب نخورید!

خبری از سود و ثبت نام سهام عدالت نیست؛ فریب نخورید!