مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-26فرهنگي

7 اثر هنری از چهارمحال و بختیاری در مسیر نهایی جایزه فرهنگی فیروز


شهرکرد_رییس گروه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان داوری آثار رسیده به هشتمین دوره جایزه فرهنگی فیروزه، - هفت اثر تولیدی از هنرمندان استان موفق به رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی طهماسبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه فرهنگی فیروزه، آثار هنرمندان استان از میان یک هزار و 730 اثر رسیده به این جشنواره، داوری و انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان چهارمحال و بختیاری شامل دیوارکوب سنگ و رنگ، عروسک دست ساز پارچه ای، دیوارکوب سفالی سفر، دیوارکوب سفالی ماهی، میناکاری، عروسک چوبی و عروسک های سه بعدی است، افزود: این آثار در مرحله نیمه نهایی با 360 اثر راه یافته به این مرحله رقابت خواهند کرد.

دبیر استانی جشنواره کالاهای فرهنگی فیروزه ادامه داد: هشتمین دوره این جایزه ملی با سه رویکرد ایده های استارت آپی، کسب وکارهای نوپا و کسب وکارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله استانی و ملی برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

طهماسبی عنوان کرد: در مرحله استانی آثار به صورت مجازی در سامانه مربوط به جشنواره، ثبت و بارگذاری شد و در مرحله نیمه نهایی، آثار راه یافته به صورت فیزیکی در تهران، بررسی و داوری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 اثر هنری از چهارمحال و بختیاری در مسیر نهایی جایزه فرهنگی فیروز

7 اثر هنری از چهارمحال و بختیاری در مسیر نهایی جایزه فرهنگی فیروز