مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-21سياسي

کتابخانه ها فضای معاشرت و گفت و گو را رونق ببخشند


کتابخانه ها به توسعه گسترش فضای معاشرت و گفت و گو کمک کرده و در شکل گیری حلقه های کتابخوانی مبتنی بر گفت و گو تلاشی مؤثر انجام دهند.

- اردبیل- عضو شورای کتاب کودک گفت: کتابخانه ها به توسعه گسترش فضای معاشرت و گفت و گو کمک کرده و در شکل گیری حلقه های کتابخوانی مبتنی بر گفت و گو تلاشی مؤثر انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکوه حاجی نصرالله شامگاه یکشنبه در نشست مدرسه تابستانی خدمات کتابخانه های عمومی در اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه کودک و نوجوان نویسندگان متعهد، توانمند و شایسته ای داریم که در قالب انجمن نویسندگان کودک و نوجوان سعی می کنند تا بهترین آثار را ارائه کنند.

وی فعالیت چهار دهه ای نهاد داوری شورای کتاب کودک را یادآور شد و تصریح کرد: 200 عضو داوطلب در این شورا تلاش می کنند تا همه ساله آثار منتشر شده را بررسی و در ابعاد مختلف بر این آثار در قالب کتاب های کودک به شکل تصویری و با محتوای متنوع نظارت داشته و در قالب فهرست های فصلی بررسی آنها مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای کتاب کودک گفت: تلاش بر این است تا با توجه به سوابق نویسندگان این کتاب ها مورد ارزیابی و پایش قرار گیرند تا والدین و مدیران مدارس بر اساس فهرست منتشر شده آثار را تهیه و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ها فضای معاشرت و گفت و گو را رونق ببخشند

کتابخانه ها فضای معاشرت و گفت و گو را رونق ببخشند