مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-18سياسي

انتشار اخبار تنش زا و عامل دوقطبی سازی در جامعه خلاف شرع است


انتشار اخباری که می خواهد القا کند جامعه به سمت خشونت سوق یافته و به دوقطبی شدن در جامعه می انجامد خلاف شرع است گفت: این اخبار نباید در سطح گسترده منتشر کرد و جامعه را متشنج کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه مسئولان را بیشتر به تقوای الهی، خداترسی، مجاهدت و تلاش بیشتر برای حل مشکلات مردم دعوت می کنم اظهار کرد: یاد شهدای عزیز شاهچراغ را گرامی می داریم، از نیروهای امنیتی هم باید قدردانی کرد که آمادگی خود را در مواجهه با تروریست ها نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم جان خود را فدای امنیت کشور کردند افزود: داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و از نیروهای مهاجر استفاده کرد چراکه به دنبال ایجاد تنش بین هموطنان ما با مهاجرین است.

امام جمعه همدان شهادت ایرانیان، ایجاد تنش با مهاجرین، دامن زدن به اغتشاشات، اختلاف بین شیعه و سنی و احیا داعش در منطقه را از اهداف تروریست ها دانست و تأکید کرد: همه به خوبی می دانند که داعش دست پرورده آمریکاست و جنایات بزرگی را در منطقه و جهان رقم زده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی توانسته گروه های تکفیری را در منطقه کنترل و بسیاری از آنها را نابود کند که این موفقیت بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار اخبار تنش زا و عامل دوقطبی سازی در جامعه خلاف شرع است

انتشار اخبار تنش زا و عامل دوقطبی سازی در جامعه خلاف شرع است