مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-05ورزشي

استقلال خوزستان را ویترین عده ای کرده اند/ از فولاد انتظار سهمیه آسیایی است


پیشکسوت فوتبال با اشاره به خروجی های استقلال خوزستان و با تاکید بر این که باید بازیکنان فصل گذشته که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شدند حفظ می شدند، - ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال با اشاره به خروجی های استقلال خوزستان و با تاکید بر این که باید بازیکنان فصل گذشته که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شدند حفظ می شدند، گفت: این تیم را یک ویترین کرده اند تا عده ای دیده شوند و بعد از مطرح شدن بروند.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه شاهد یک فوتبال بیمار هستیم، اظهار کرد: گواه این جمله تلاش عده ای برای به تعویق افتادن هفته اول لیگ برتر بود.

نمی دانم این باشگاه ها در این مدت چه می کردند که نتوانستند آماده شوند و قرار است در یک هفته آن را جبران کنند و جالب است همه تیم ها می گویند تیم ما از هفته پنجم به بعد آماده می شود.

می خواهم بدانم کدام تیم اروپایی را سراغ دارید که چنین اظهارنظری داشته باشد.

پس اینکه برخی تیم ها به دنبال لغو هفته اول مسابقات بودند یعنی دست آن ها رو شده است و در فصل آماده سازی لیگ خوب کار نکردند.

استقلال خوزستان کار سختی در لیگ 23 دارد وی در ادامه درباره بسته شدن استقلال خوزستان برای حضور در فصل بیست و سوم فوتبال گفت: وقتی به جدول نقل و انتقالات نگاه می کنیم اتفاقات عجیبی را می بینیم؛ استقلال خوزست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال خوزستان را ویترین عده ای کرده اند/ از فولاد انتظار سهمیه آسیایی است

استقلال خوزستان را ویترین عده ای کرده اند/ از فولاد انتظار سهمیه آسیایی است