مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-06ورزشي

رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان انتخاب شد


با رأی اعضای مجمع انتخابات هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان، دکتر سیدعلی میررضایی برای چهار سال آینده به سمت ریاست این هیئت در استان انتخاب شد.

- ایسنا/گلستان با رأی اعضای مجمع انتخابات هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان، "دکتر سیدعلی میررضایی" برای چهار سال آینده به سمت ریاست این هیئت در استان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان عصر امروز یک شنبه 15 مردادماه 1402 در مجمع انتخابات هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان گلستان که با حضور سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس معاونت امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هر اندازه در ورزش هزینه شود، سودآور بوده و قطعاً سلامت جامعه را تأمین می کند.

قاسمعلی برزمینی با بیان اینکه هیئت های ورزشی استان ها نقش مهمی را در سازمان بخشی به رشته های مختلف دارند، ادامه داد: رؤسایی را که برای مدیریت هیئت ها انتخاب می شوند، می توانند با تشکیل زیرمجموعه قوی، آگاه و کاربلد، سکان هدایت رشته های ورزشی را بر عهده گرفته و به خوبی در مسیر موفقیت حرکت دهند.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان گلستان، خاطرنشان کرد: پس از صدور اطلاعیه ثبت نام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان انتخاب شد

رییس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان انتخاب شد