مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-25اقتصادي

ارزان بودن قیمت برق باعث افزایش مصرف شده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: ارزان بودن قیمت برق باعث توجه نکردن به مدیریت مصرف و صرفه جویی و طبیعتاً افزایش مصرف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس حسامی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: قیمت واقعی برق مصرفی، حدود شش تا هفت برابر قیمت درج شده بر روی قبض است و از مردم می خواهیم در مصرف برق مدیریت لازم را داشته باشند تا با قطعی روبه رو نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه ارزان بودن قیمت برق مصرفی سبب شده تا صرفه جویی و مدیریت مصرف از سوی مشترکین کمتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: انرژی برق یک کالای بسیار باارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه 1.

9 میلیون مشترک برق در شرکت توزیع نیروی برق تبریز داریم، گفت: علاوه بر تبریز به شهرستان های اسکو و آذرشهر و خسروشاه نیز خدمات می دهیم.

حسامی با بیان اینکه تمامی روستاهای شهرستان به شبکه برق متصل هستند، افزود: 700 هزار مشترک برق خانگی داریم که 35 درصد مصرف برق به مشترکین خانگی، 35 درصد به صنایع و 30 درصد بقیه به بخش کشاورزی و خدمات عمومی اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه توزیع آخرین حلقه انرژی در کشور است، گفت: ما توزیع در حد میکرووات تا مگاوات را انجام می دهیم و تلاش می کنیم تا همه مردم از نعمت برق بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزان بودن قیمت برق باعث افزایش مصرف شده است

ارزان بودن قیمت برق باعث افزایش مصرف شده است