مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-21سياسي

17 فقره ساخت وساز غیرمجاز در دماوند تخریب شد


شهردار دماوند از برخورد قاطع و بدون اغماض با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهر دماوند خبر داد و گفت: در این راستا، 17 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه هومند وادان تخریب شد.

- مهدی رضایی مهر، شهردار دماوند عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: با توجه به قوانین شهرداری و طبق ماده 100 این قانون، مالکان اراضی و املاکی که در محدوده شهری و حریم آن هستند، باید قبل از هرگونه اقداماتی جهت ساخت و ساز یا تفکیک، از شهرداری اخذ مجوز کنند.

وی افزود: در صورتی که مالکان مبادرت به تخلف ساختمانی، تفکیک خودسرانه، دیوارکشی و تسطیح اراضی کنند با استناد به قانون الحاق یک بند و 3 تبصره به عنوان بند 3 به ماده 99 قانون شهرداری ها طبق ضوابط طرح تفضیلی با متخلفان برخورد خواهد شد.

شهردار دماوند گفت: در همین راستا برابر قانون، شهرداری دماوند جهت تخریب ملک در حریم شهری مستقیم اقدام خواهد کرد و بناهای ایجاده شده به وضع سابق باز خواهد گشت.

رضایی مهر ادامه داد: در همین راستا، امروز با تلاش واحد گشت کنترل و نظارت پلیس ساختمان شهرداری دماوند، 5 فقره بنای نیمه کاره غیرمجاز و 12 فقره دیوارکشی غیرمجاز در منطقه هومند وادان که در حریم شهر دماوند واقع شده، تخریب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 فقره ساخت وساز غیرمجاز در دماوند تخریب شد

17 فقره ساخت وساز غیرمجاز در دماوند تخریب شد