مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-03ورزشي

برنامه ریزی برای افزایش سرانه ورزشی در دانشگاه ها


وزیر علوم با بیان اینکه ورزش در وزارت علوم در دولت سیزدهم جدی گرفته شده است، گفت: در صدد هستیم سرانه ورزشی در دانشگاه ها را افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان اموردانشجویان، محمدعلی زلفی گل، در آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه سردار حاج حسین همدانی، شهید سلیمانی و شهدای سلامت و امنیت تاکید کرد: دانشگاه بوعلی هیات رییسه ای از خانواده ایثارگر دارد و برای میزبانی شایسته از این برنامه زحمات زیادی کشیده است.

وی اظهار داشت: اینگونه برنامه ها و رقابت های ورزشی موجب شادی، نشاط و سلامتی نسل جدید می شود و باید این رفتار در بین دانشجویان نهادینه شود چراکه ورزش راهی برای پیشگیری از نارسایی های جسمی است.

زلفی گل با بیان اینکه هر نظامی که بدنبال کاهش آسیب های جسمانی، اجتماعی و فرهنگی است، برای تربیت بدنی سرمایه گذاری می کند، خاطرنشان ساخت : ورزش موجب پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و مشکلات جامعه می شود و در وزارت علوم در دولت سیزدهم این ظرفیت جدی گرفته شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در اولویت کارهای وزارتخانه است، افزود: در صدد هستیم سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای افزایش سرانه ورزشی در دانشگاه ها

برنامه ریزی برای افزایش سرانه ورزشی در دانشگاه ها