مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-21دانش

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور در دانشگاه پیام نور از فردا


ثبت نام و انتخاب رشته های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه پیام نور از فردا سه شنبه 31 مرداد آغاز می شود.

- ثبت نام و انتخاب رشته های پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه پیام نور از فردا سه شنبه 31 مرداد آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داشگاه پیام نور اعلام کرد که متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری سال 1402 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می گیرد، می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در این رشته ها از روز سه شنبه مورخ 1402/05/31 تا روز شنبه مورخ 1402/06/04 اقدام نمایند.

متقاضیان می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج دفترچه راهنمای مربوط برای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 150 کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

متقاضیانی که در آزمون سراسری سال 1402 (نوبت های اول و دوم) ثبت نام نموده و غایب جلسه آزمون بودند نیازی به ثبت نام مجدد برای رشته هایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور در دانشگاه پیام نور از فردا

آغاز ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور در دانشگاه پیام نور از فردا