مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:402023-08-10سياسي

ضرورت بازآفرینی نقش جهاد دانشگاهی در نظام حکمرانی کشور


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی نیاز به یک باز تعریف اساسی در نوع نقش آفرینی و ماموریت های خود در نظام حکمرانی کشور دارد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی نیاز به یک باز تعریف اساسی در نوع نقش آفرینی و ماموریت های خود در نظام حکمرانی کشور دارد.

علی اکبر کریمی، پنج شنبه 19 مرداد در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی استان مرکزی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی قطعا یکی از درخشان ترین نقاط تاریخ جمهوری اسلامی است.

نهادهای انقلابی در اوایل انقلاب هرکدام بر اساس یک ضرورت شکل گرفتند که جهاد دانشگاهی نیز برای نقش آفرینی در دانشگاه ها، انقلاب فرهنگی و توسعه علمی کشور ایجاد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های جهاد دانشگاهی استان مرکزی در دوره اخیر گفت: امید است که با برنامه ریزی خودتان و با حمایت هایی که در سطح استان و ملی وجود دارد، شاهد گام های بلند مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی باشیم.

کریمی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی نیاز به یک بازتعریف اساسی در نوع نقش آفرینی و ماموریت ها و وظایف خود در عرصه نظام حکمرانی کشور دارد تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید در توسعه نظام علمی و دانشگاهی کشور گام های جدی تری بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازآفرینی نقش جهاد دانشگاهی در نظام حکمرانی کشور

ضرورت بازآفرینی نقش جهاد دانشگاهی در نظام حکمرانی کشور