مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-23اقتصادي

ارتقاء راههای شریانی سیستان و بلوچستان از اولویت های در دست اجرا


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه در بازدید از روند اجرای راههای شریانی حوزه راه و شهرسازی جنوب استان با تأکید بر این مطلب افزود: - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان امروز یکشنبه در بازدید از روند اجرای راههای شریانی حوزه راه و شهرسازی جنوب استان با تأکید بر این مطلب افزود: هر چند برای بهبود راههای استان و ارتقاء راههای اصلی به بزرگراه تلاش های بیشماری صورت گرفته است اما همچنان فاصله زیادی با شاخص های توسعه ای کشور وجود دارد.

منصور بیجار اظهار کرد: در سال گذشته عملیات اجرایی باند دوم قطعه یک ایرانشهر به مهرستان و قطعه 9 ایرانشهر به نیکشهر آغاز شده است که تا کنون در مجموع هرکدام بیش از 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و برای اتمام این قطعات بالغ بر 400 میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی باند دوم قطعات دو و سه ایرانشهر به خاش نیز که در منطقه کوهستانی واقع شده اند از سال 99 آغاز و در حال حاضر بیش از 32 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش بینی می شود برای اتمام این دو قطعه بیش از 800 میلیارد تومان هزینه شود.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: بهبود راههای استان نه تنها در کاهش تصادفات استان مؤثر خواهند بود بلکه سبب رونق صادرات و واردات و ارتقاء می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء راههای شریانی سیستان و بلوچستان از اولویت های در دست اجرا

ارتقاء راههای شریانی سیستان و بلوچستان از اولویت های در دست اجرا