مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-02اقتصادي

ورود بازرسان وزارت کشور و راه و شهرسازی به طرح مسکن ملی کرمان


بازرسان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی در حالی از پروژه های طرح نهضت مسکن ملی کرمان بازدید کردند که بنا به گفته محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، شورای مسکن استان کرمان در حالی ظهر امروز چهارشنبه 11 مردادماه برگزار شد که بازرسان وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی نیز بعد از بازدید از پروژه مسکن ملی شهر کرمان در این جلسه حضور داشتند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پروژه ها قرار گرفتند.

بازرسان در این جلسه با انتقاد از اجرای نامطلوب طرح مسکن ملی در کرمان بعد از حدود 2 سال از آغاز این طرح بر اجرای هرچه سریع تر  مسکن ملی با تامین زمین مورد نیاز و اعطای تسهیلات بانکی تاکید کردند.

در همین حال معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه اظهار داشت: گروه بازرسی از وزارت کشور و راه و شهرسازی برای موضوعات مرتبط با سایت های طرح مسکن ملی و مشاوران املاک و بنگاه ها به استان ها مراجعه و گزارش تهیه می کنند تا نواقص مشخص و اصلاح شود.

 سید مصطفی آیت اللهی موسوی ادامه داد: 237 هزار و 911 نفر برای مسکن ملی ثیت نام کردند که 53 هزار و 485 نفر تایید نهایی شدند و 22 هزار و 120 نفر تعیین تکلیف نشده اند.

وی ابراز داشت: 28 هزار و 941 افتتاح حساب برای مسکن ملی در استان کرمان انجام شده است و 76 درصد متقاضیان نیز واریز وجه هم داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بازرسان وزارت کشور و راه و شهرسازی به طرح مسکن ملی کرمان

ورود بازرسان وزارت کشور و راه و شهرسازی به طرح مسکن ملی کرمان