مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-15بين الملل

زیرکی دیپلماتیک ایران در توافق با آمریکا


قدرت دیپلماسی ایران در سایه توافق با آمریکا برای آزادکردن پول های بلوکه شده و اهداف جریان های سیاسی برای فتنه انگیزی در لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: توافق اخیر میان ایران و آمریکا مبنی بر آزادسازی زندانیان از سوی ایران و آزاد شدن اموال بلوکه شده این کشور در خارج باعث شده تحلیلگران به قدرت دیپلماسی ایران اشاره کنند.

روزنامه رأی الیوم در مقاله ای در خصوص سیاست های آمریکا نوشت: تمام دزدی ها و سرقت های دولت بایدن و همچنین فرماندهان نظامی آمریکا با شعار حمایت از امنیت ملی این کشور و اسرار نظامی حساس صورت می گیرد.

غارت نفت عراق و سوریه و حتی گندم این کشور به دست آمریکایی ها به بهانه محافظت از امنیت ملی این کشور انجام می شود.

هر اقدامی که بایدن بیمار انجام می دهد باید خلأهایی داشته باشد تا پسر وی و اعضای خانواده اش بتوانند به سودهای هنگفتی از طریق شرکت های آمریکایی که قصد سرمایه گذاری در دیگر کشورها را دارند یا از طریق غارت منابع ملی عراق و سوریه دست یابند.

با وجود آنکه آمریکا کوشید شروط خود را در توافق اخیر با ایران بگنجاند اما ایران با مواضع خود در جریان مذاکرات، توان دیپلماتیک و زیرکی سیاسی اش را نشان داد به طوری که آمریکا با همه چیز از جمله آزادسازی اموال ایران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرکی دیپلماتیک ایران در توافق با آمریکا

زیرکی دیپلماتیک ایران در توافق با آمریکا