مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-20سياسي

نوش آبادی: توافقات اخیر برای تامین حقوق ملت بود


رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافقات صورت گرفته برای آزاد سازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی گفت: - رییس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافقات صورت گرفته برای آزاد سازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی گفت: هرگونه تصمیم و توافقی در چارچوب اصول سه گانه عزت، مصلحت و حکمت انجام می شود تا در نهایت حقوق ملت و منافع ملی تامین شود.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آزاد سازی منابع ارزی ایران در کره جنوبی و توافقات انجام شده اظهار کرد: تصمیماتی که نظام اسلامی می گیرد فردی و دستگاهی نیست این تصمیماتی است که بنا بر ضرورت و در چارچوب اصول سه گانه عزت، مصلحت و حکمت گرفته می شود.

وی ادامه داد: اگر امروز بنا بر ضرورت و مصلحت تبادلی در بحث زندانیان انجام می شود برای آن بوده که به حقوق مان دست پیدا کنیم و بتوان با تامین منافع ملی شاهد بازگشت پول های بلوکه شده باشیم.

اینها همه برای حفظ منافع و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است؛ تصمیماتی که در چارچوب سه گانه عزت، مصلحت و حکمت گرفته می شود البته باید براساس جهاد تبیین سیاست خارجی و امنیت ملی بتوان افکار عمومی را همراه کرد تا قبل از آنکه روایات نادرست و تحلیل های غلط ارائه شود واقعیات توسط مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی: توافقات اخیر برای تامین حقوق ملت بود

نوش آبادی: توافقات اخیر برای تامین حقوق ملت بود