مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-13سياسي

تشکل های مردم نهاد با بیان شاخص ها در انتخابات نقش آفرین باشند


تشکل ها به عنوان مجموعه های مردم نهاد اجازه فعالیت های اقتصادی و سیاسی ندارند ولی می توانند با ورود غیر مصداقی و بیان شاخص ها، - در مسیر انتخاب درست نقش آفرین باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین عصر یکشنبه در همایش تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین اظهار داشت: دولت در زمینه تشکل های مردم نهاد وظیفه تسهیل گری و حمایت را دارد و سعی می شود این وظیفه دولت در استان قزوین به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی افزود: تشکل های مردم نهاد و مجموعه های مردمی باید در جامعه اغنایی ایجاد کنند که بسیاری از مسئولیت ها بر عهده خود مردم است و مردم باید در موضوعات مختلفی نقش آفرینی کنند و دولت هم نقش حمایتی و تسهیل گری را انجام دهد.

اعلایی گفت: در استان قزوین تشکل هایی حضور دارند که دامنه اثرگذاری خدمات آنها بسیار فراگیر است که این مهم نشان دهنده غنای مجموعه های مردمی در استان است که قابل تقدیر و تشکر می باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: ظرفیت های فوق العاده انسانی موجود در استان قزوین در کنار سایر ظرفیت های این استان زمینه ساز تلاش بیشتر در جهت کسب توفیقات است و به طور طبیعی انتظار از این مجموعه ها زیاد است و مجموعه مدیریتی استان هم با تمام توان در کنار آنها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد با بیان شاخص ها در انتخابات نقش آفرین باشند

تشکل های مردم نهاد با بیان شاخص ها در انتخابات نقش آفرین باشند