مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:552023-07-23حوادث

کینه خانوادگی 2 تبعه بیگانه منجر به قتل شد


کینه خانوادگی میان دو تبعه بیگانه موجب ارتکاب قتل در شهرستان مرودشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع قتل مردی 48 ساله از اتباع بیگانه در بیست و پنجم خردادماه سال جاری در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که جوانی 28 ساله از اتباع بیگانه با سلاح سرد مقتول را به قتل رسانده و به سمت استان خراسان رضوی متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: در کمتر از 40 روز تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس با اخذ نیابت قضایی به تایباد اعزام و مطلع شدند که متهم به دلیل ورود غیرمجاز و تحصیل مال مسروقه در زندان آن شهرستان بازداشت است.

سرهنگ زینلی ادامه داد: متهم از زندان تحویل و با تدابیر امنیتی به شهرستان مرودشت اعزام و در بازجویی اولیه اقرار کرد چند سال قبل در کشور خود که یکی از کشورهای همسایه است با مقتول اختلاف خانوادگی داشتم و پس از بررسی مطلع شدم در ایران می باشد و من وارد ایران شدم و با تهیه سلاح سرد او را به قتل رساندم و در اطراف یکی از روستاهای مرودشت آن را دفن کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کینه خانوادگی 2 تبعه بیگانه منجر به قتل شد

کینه خانوادگی 2 تبعه بیگانه منجر به قتل شد