مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-15سياسي

مراسم ملی «الماس های درخشان» برگزار می شود


سرپرست دفتر مناسبت ها و آیین های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم ملی و سراسری سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با عنوان الماس های درخشان به صورت سراسری و در 32 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی متین پور، ضمن گرامی داشت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور، توضیح داد: مراسم ملی و سراسری سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با عنوان الماس های درخشان به صورت سراسری و در 32 استان کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست دفتر مناسبت ها و آیین های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان کرد: دیدار با آزادگان و خانواده های معظم آن ها توسط مدیران و مسئولان استانی در قالب طرح سپاس، برنامه ریزی برای حضور پیام آوران ایثار در مراکز و محافل فرهنگی اعم از گلزار شهدا، مراکز فرهنگی، حسینیه های شهید، سازمان ها و ادارات برای بیان خاطره و روایتگری از جمله برنامه های اجرایی مراسم سالروز ورود آزادگان به کشور است.

متین پور گفت: هماهنگی برای دیدار عمومی آزادگان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، برگزاری نمایشگاه و کارگاه های آموزشی با استفاده از آثار هنری آزادگان و بهره گیری از ظرفیت جامعه هدف به ویژه آزادگان معزز، آحاد جامعه و هنرمندان برای نوآوری، خلاقیت و ابتکار در محتوای برنامه ها از دیگر برنامه های مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ملی «الماس های درخشان» برگزار می شود

مراسم ملی «الماس های درخشان» برگزار می شود