مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-01بين الملل

عایدی ایران از تجارت با ونزوئلا را غرب فهمید، شرق نفهمید!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا این روزنامه غربگرا در تیتری با عنوان «پوچ بازی در ونزوئلا» مدعی شده بود که روابط و رفت و آمد ها با ونزوئلا هیچ و پوچ است و هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است.

- عایدی ایران از تجارت با ونزوئلا را غرب فهمید، شرق نفهمید! برخلاف ادعای روزنامه شرق، مبادلات تجاری ایران و ونزوئلا به 4 میلیارد دلار رسیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا این روزنامه غربگرا در تیتری با عنوان پوچ بازی در ونزوئلا مدعی شده بود که روابط و رفت و آمد ها با ونزوئلا هیچ و پوچ است و هیچ دستاوردی برای کشور نداشته است.

شرق همان روزنامه ای است که با دروغ امضای کری تضمین است، از بانیان خسارات انبوه برجام به کشور است و مدیرمسئول آن، بعد ها به اغراق و بلوف و خلاف گویی درباره برجام برای جا انداختن برجام اعتراف کرد.

در پاسخ به ادعای شرق درباره پوچ بودن روابط و تعاملات با ونزوئلا، وزارت نفت ضمن ارائه توضیحات تاکید کرد: دولت در راستای توسعه دیپلماسی انرژی و حضور فعال در کشور های حوزه آمریکای لاتین، سال گذشته مذاکراتی برای نو سازی و توسعه 2 پالایشگاه در ونزوئلا را آغاز کرد که قرارداد تعمیرات اولیه و تأمین تجهیزات نهایی انجام شد و براساس آن ظرفیت پالایش نفت خام پالایشگاه ال پالیتو 90 هزار بشکه در روز افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عایدی ایران از تجارت با ونزوئلا را غرب فهمید، شرق نفهمید!

عایدی ایران از تجارت با ونزوئلا را غرب فهمید، شرق نفهمید!