مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-24اجتماعي

3 مجتمع خدمات بهداشتی به گلزار شهدای کرمان اهدا شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به ساخت سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان گفت: این مجتمع ها به مدیر گلزار بین المللی شهدای کرمان تحویل داده شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به ساخت سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان گفت: این مجتمع ها به مدیر گلزار بین المللی شهدای کرمان تحویل داده شد.

فریدون فعالی امروز دوم مرداد ماه در نشست با مدیر گلزار شهدا و تعدادی از مسئولان شهرداری کرمان با اشاره به اینکه 44 چشمه سرویس بهداشتی، نمازخانه و چهار غرفه تجاری در قالب سه مجتمع بهداشتی و خدماتی در گلزار شهدای کرمان راه اندازی شده، اظهار کرد: این مجتمع ها توسط شرکت ایرانگردی و جهانگردی تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساخته شده و برای بهره برداری به مدیریت گلزار شهدا کرمان تحویل داده شد.

وی افزود: از این پس نگهداری و بهره برداری از مجتمع های مذکور که در ضلع شمال، جنوب و شرق گلزار شهدای کرمان ایجاد شده، بر عهده مدیریت گلزار با همکاری شهرداری کرمان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه برای ساخت سه مجتمع مذکور معادل شش میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار صرف شده، ادامه داد: انشعابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مجتمع خدمات بهداشتی به گلزار شهدای کرمان اهدا شد

3 مجتمع خدمات بهداشتی به گلزار شهدای کرمان اهدا شد