مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-09سياسي

رسانه ها باید هویت تاریخی قم را معرفی کنند


مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با حضور در خبرگزاری ایسنا، عنوان کرد: حوزه گردشگری به کمک رسانه ها نیاز دارد و باید در حوزه هویتی و تاریخی استان قم که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است کار کنیم.

- ایسنا/قم مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با حضور در خبرگزاری ایسنا، عنوان کرد: حوزه گردشگری به کمک رسانه ها نیاز دارد و باید در حوزه هویتی و تاریخی استان قم که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است کار کنیم.

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی استان قم امروز 18 مردادماه در بازدید از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) واحد استان قم به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه حوزه گردشگری به کمک رسانه ها نیاز دارد عنوان کرد: قم میزبان گردشگران زیارتی است و همین مسئله فرصت بسیار خوبی به لحاظ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برای استان ایجاد کرده است؛ اما باید در حوزه هویتی و تاریخی استان قم که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته است؛ کار کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم ادامه داد: در حوزه هویتی استان قم بازار کهنه را محور قرار دادیم و در همین راستا فرآیند مرمت سرای ملاحسین را آغاز کردیم؛ کف سازی مسجد جامع تا میدان کهنه نیز توسط شهرداری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید هویت تاریخی قم را معرفی کنند

رسانه ها باید هویت تاریخی قم را معرفی کنند